Bring me to life.

Ikväll äre match mot Malå - Arvidsjaur, kan nog bli en riktigt spännande match men jag tror nog att Malå vinner ändå. Hade förövrigt en massa besök här igår, Kul att träffa Maggi igen och kul att hon har funne en pojkvän ;) Bara jag kvar då, jag och Mickan haha.

Har även fått en ny TV-bänk av Farmora och Kent och när jag skulle lyfta över TVn till den nya bänken tror jag på riktigt att nånting hände med ryggen för FUCK vad den är tung!! Lätt 60 kilo utan att överdriva. Men de blev då mycket bättre. Kanske man kan se tv i sängen istället för att flytta en massa prydnadsgrejer på bordet eller sträcka på nacken för att se nånting! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0