Dynamite!

Äntligen Fredag, men dagarna har som vanligt bara svischat förbi! Ikväll ska jag nog ta mig några öl med Kelly. Gillas starkt var så sjukt längesen jag hängde med henne på riktigt :) Även Patrik. Kommer nog bli roligt. Däremot på Lördag är jag i valet och kvalet om jag ska dricka. Hade ju varit roligt att fara på hotellet, men jag ska ju vara med bandygrabbarna på söndag klockan sju på konsum och inventera för att dem ska få in lite pengar till cupen i Januari. Äsch vi får se kanske far på hotellet nykter eller bara tar någon öl och känner lugnet! Aja hur som helst blir det nog en bra helg :)


Kommentarer
Postat av: Tea

Jahaaa... Så nu har du bangat?! =/

2010-10-29 @ 15:52:38
URL: http://teabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0