Make up your mind.

Känner mig som en helt ny människa! Har en energi utav desslike. Kliver upp 8 på morron äter frukost beger mig ut på en morgon promenad och efter de städar jag eller söker jobb osv osv. När jag sen lägger mig på kvällen kommer inte dåliga tankar upp, de kommer upp positiva tankar, som att jag gjort något vettigt av dagen, att jag duger som jag är, att jag kan klara mig själv och inte hamna fängslad i lägenheten och leva i skit och en ostädat lägenhet och gammla ölburkar från två veckor tillbaka! Och den värsta känslan av dem alla håller sakta men säkert på att försvinna. Och de tack vare att jag fick se med egna ögon hur en person har njutit av att se mig lida, och psykiskt misshandlat mig i ett och ett halv år! När jag spärrade numret kände jag en seger i kroppen som jag aldrig kännt förut. SEGER! Jag kan nu börja leva ett värdefullt liv utan att behöva tänka på vad denna människas nästa drag är. Tack tack och återigen tack för livet jag fått tillbaka.


Kommentarer
Postat av: ylwawiie

fan vad bra! you goooo moa :D <3

2010-10-22 @ 14:38:59
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/
Postat av: empan

Du är så duktig och stark!

2010-10-22 @ 18:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0