New life, new kitchen!

Började idag med att måla om köket! Vitt blir de, vet inte hur många svett pärlor som runnit från min panna haha.
Kommer somna med ett leende på läpparna! Justja, måste bara klämma in att jag är grymt imponerad av mig själv också. Klev upp klockan sju imorse och gjorde frulle och efter de gick jag på en morgon promenad!!! Rita ett kors i taket.

Klippte håret igår också, blev faktiskt riktigt nöjd. lyckades inte få en bra bild så de får bli den här för dem som är intresserade.

Kommentarer
Postat av: Tea

Du blev riktigt fin gumman!!



De ska även bli intressant att se din home makeover sen ;)

2010-10-19 @ 23:21:12
URL: http://teabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0