Dissikerat hjärta

Lever i en konstig tid just nu. Känner att ja har så mycket energi som helst men vet inte vad jag ska lägga den på. Mickis har kommit på flera förslag så som..
1. börja sy
2. göra "att göra" listor.
3. börja planera vad jag ska handla för mat.
4. göra om lägenheten.

Känns inte riktigt som att de är "Moa" över dem alternativen.

1. gjorde några fjuttiga försök i 5an att sy en kjol, failure.
2. jag är en planerare men mer en drömmare. Fullföljer inte mina "att göra" saker.
3. jag köper den maten som jag är sugen på just den dagen.
4. finns inga pengar.

Hade jag pengarna och impulsiviteten skulle jag vilja...
1. Impuls resa till Paris.
2. Åka ner till Sthlm och hälsa på alla godingar.
3. Checka in på hotell med en vän och härja runt i någon stad.
4. Fylla 20 och köpa en stor flaska rött och sitta under fläkten och växla mellan cigg och sippar.

Moa de är dags att vakna upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0