Tonight's gonna be a awful night!

Vill börja med att säga att detta inlägg inte är intressant förhuvudtaget!

Känner mig så jävla värdelös, sover bort hela dagarna. Kliver upp vid tre/fyra snåret varje dag nu mer. Jag har ingenting att kliva upp till. Jag spenderar mina dagar i sängen i cirka 15 timmar och resten av dygnets timmar spenderar jag i soffan och några minuter till att göra nå mat! Är de såhär de ska vara? Helvette vad less ja blir. Dagavill blir man också! Känns inte som att jag har fredag idag. Hoppas och håller tummarna att jag får jobben som jag sökt till. Vad gör jag annars? dör? Well well...

Vill även gratta den mest inflytelserikaste människan i mitt liv Lotta som fyller 25 år idag! Grattis! (hon ringde även till mig idag och berättade de. Shhh....)

Kommentarer
Postat av: Tea

Att du aldrig hör av dig!

2010-09-17 @ 19:24:28
URL: http://teabella.blogg.se/
Postat av: emelie

Du hade kunnat stiga upp å följa på Dungers i Onsdags.... Latmask!

2010-09-18 @ 12:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0