Kände hungern på min tunga.

När jag hittar något intressant vill jag ha de. Och märker jag att jag inte får de vill jag ha de ännu mer. Blir desperat, tjatar om de och gör konstiga saker som får dem flesta att höja ögonbrynen.  Får jag de tillslut vill jag inte ha de. Knöglar ihop de till en liten förstörd boll, kastar det sedan i soptunnan samvetslöst. Det beteendet har jag oavsett vad de gäller, ting till relationer. Hittar jag däremot något som jag faktiskt gillar tar jag ett steg tillbaka och blir jag påmind om saken igen och märker att de är lätt men inte för lätt vill jag behålla de. Och då är jag evigt trogen!

Några saker som jag är trogen till är.


Favorit skorna som jag kommer att använda varenda fest och tillfälle tills dem själv ger vika.


Dem nya favorit glasögonen!


Min första riktiga äkta vän! Släpper nog aldrig taget helt om denna dam.


Greatest love. Är man ledsen är Bruce bra, är man glad är Bruce bra, är man tom är Bruce bra!

Sen har vi några människor och ting som fått uppleva min sämre sida, där jag gått lös på dem i ilska och desperation. Men de får vi ta en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0