Har blivit kär!

Ylwa-lii har varit här och hälsat på idag, har givit bort ett par skor som jag vet att jag aldrig kommer att använda. Hon blev glad vilket glädjer mig med. Men jag blev av men ett par skor, vilket innebär att jag får köpa ett par nya helt enkelt! Föll pladask när jag såg dem. Var så exhalterad hemma hos Ann att jag nästan sprang hem för att få beställa dem innan dem skulle ta slut! SMASHING! Har redan fått upp bilder i huvudet hur ska jag kunna matcha dem. Men med dem nya Skinn brallorna lär de bli awesome. Flyger på moln just nu, måste landa och få upp värmen från kylan därute i sängen. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: carro e

herregud Moa du och Ann är inte bra för varandra... ni kommer att hetsa varandra tills ni shoppat ihjäl er =) puss

2011-02-11 @ 05:38:50
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg igen! :) Gå in och anmäl dig kanske just du vinner! :D

2011-02-11 @ 06:28:58
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0