If you loved me, you would be here with me.

Har en sån konstig dag idag!! Röd vin gör mig knäpp tror jag, haft årets huvudvärk och trott att magen har haft ett litet finger som den har pillat och kittlat i halsen, velat spy men inte gått!
Hade en rätt trevlig kväll igår iallafall dock kanske man inte behövde dricka så fruktansvärt mycket rödvin!
Inte för att det kanske är så trevligt att veta men det händer en hel del med matsmältningens färg när man druckit just röd vin, blev riktigt rädd där ett tag och trodde jag skulle dö. Är väl så att när man är lite bakis och hjärtat slår konstigt och man upptäcker saker som man inte sett förut så tror man att man helt plötsligt är döende, de kallar jag ångest!

Nåväl, ska iväg och se film med Lottis och Dan ikväll! Mys är precis vad jag behöver idag. So long gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0