Impuls köp

Har varit en sån impulsköpare idag, beställde hem en telefon idag. Vart som lite övertygad av Hasse att en sony ericsson x8 är en bra telefon. Så det fick bli en sån. Sen har vi ju det här med tradera, köpte ett vägg ord som jag tyckte var fint. Men sen kommer vi till köp som kanske inte var dem bästa bud jag lagt, vet inte ens varför jag la dem. Är ingenting jag skulle köpa för att jag behöver så de var riktigt idiotiskt, nåväl köpte en temperaturkänslig lysande kran med LED-ljus. Ja ni hör ju. Vad fan ska ja ha en sån till, jag la buden för att de var billigt och strax efter ångrade ja mig och höll tummarna att någon annan skulle buda över, icket. Köpte en damskylt också som man ska ha på toadörrn? Hallå, Moa? Idioti när den kan bli som värst.



0-32°C    Grönt sken
33-41°C  Blått sken
42-45°C  Rött sken
46°C och över Rött blinkande sken.

(Hur värt var inte de där köpet?)

Kommentarer
Postat av: Gabriell

ett must-have!

2011-02-22 @ 23:14:37
URL: http://gagabban.blogg.se/
Postat av: camilla

helt klart värt!

Vem vill inte ha en färgfylld kran??

2011-02-23 @ 13:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0