Min bästa vän.

Tycker inte om att sätta kategori på mina vänner. Däremot har jag en del FINA vänner som jag bryr mig oerhört mycket om, vänner jag kan dela alla mina hemligheter med, vänner jag kan lita på.

Lotta är min storasyster jag aldrig fick, lärde känna henne för fem år sen. Vet att hon alltid kommer vara mig nära.



Mickan, vi är så grymt olika på alla plan. Men hon är en inspiration och den jag kan öppna mig helt för.



Empan, ytterligare en vän som är smart, rolig och som jag kan lita på fullt ut.


Ann, en nyfunnen fin vän som jag snabbt fattade tycke för.




Till sist vill jag bara tillägga att jag älskar min otroligt snygga brudar, som gör just mig att må bra, bättre bäst!





Kommentarer
Postat av: Lotta

Men i love u babe :) du e ju en av dom bästaste!! Alltid!!

2011-02-01 @ 12:39:03
Postat av: Ann

Så gullig du är brullan!! :)

2011-02-02 @ 23:59:37
URL: http://annoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0