Min tro.

Jag är döpt till kristen, men kan inte påstå att jag lever upp till den kristna tron. Jag är en Ateist. Tror inte på något som är övermänskligt. Jag tror inte på ödet, slumpen, gud, allah, koranen, you name it. Skulle jag tro på något skulle de väl vara att de finns liv efter döden. Att man blir en ny människa eller något i den stilen.
Jag tror även att jag kommer att dö innan jag har fyllt 30. Har aldrig varit med om någon olycka och tror därför att när jag väl hamnar i en olycka att det kommer smälla på ordentligt. Fast har jag tur och lever tills jag är 100 och inte en enda skråma på kroppen. Time will tell.


Just nu tror jag på lycka, kärlek, hopp, vänskap och familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0