She will never be the one that I adore

Bosatt i Härnösand i veckan. Riktigt mysigt att vara hemma med mor och syster. Jag och syrran ska strax slänga oss i soffan och se på Eclipse som jag ännu inte sett.

Har varit inne i Härnösand idag och shoppat lite, eller jag köpte ett läppstift och en ring. Köpte också en tröja inne på dressman, tyckte den såg så skön ut. Hon som jobbade frågade om de var en alla hjärtansdag present och av bara farten hade jag skaffat pojkvän och hon stod och slog in den i ett paket. Hann aldrig säga att den var till mig själv, nåja bara tanken av att jag hade pojkvän i två minuter gjorde ingenting. Fick åtminstonde känna på alla hjärtansdag känslan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0