Mina föräldrar.



Detta är då min Mor! Hon heter Annika och är 43 år gammal och är mamma till tre av mina andra syskon. En tapper kvinna må ja säga, hon vet hur man sopar av sig skit. Självständig och händig. Är otroligt stolt över min mamma efter allt hon har gått igenom. Vi har tidigare inte haft så jätte bra relation. Har varit bråk och tråkigheter för bådas del. Men idag när vi är lite äldre och klokare förstår vi varandra mycket bättre och pratar med varandra som vänner och mor och dotter.



Detta är min far! (en gång i tiden såg han rätt shysst ut?) Han är 40 år gammal och bor i Setsele med hans dotter och fästmö. Man skulle kunna säga att han lärt mig saker den hårda vägen, han har varit ganska sträng vad det gäller vissa saker. T.ex hantera pengar, ta hand om ett hem och andra nödvändiga saker som att byta olja i skotern osv osv. Flyttade upp till honom när jag skulle fylla tretton innan dess har vi inte träffats så mycket. Så det blev en hel del att ta in för både han och mig när jag slyttade upp. Men idag har vi en bättre relation till varandra. Han har väl kanske insett att jag inte kommer att vara 15 hela livet :)

Som avslut kan jag ju bara säga det att jag älskar mina föräldrar även om vi haft en del nedgångar, men de kan alltid bli bättre! Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0