Presentera mig själv.

Jag heter Moa Gärdström, jag är 20 år gammal. Bor i en liten etta i malå med mina katter Sigrid och Sally.
Är väldigt impulsiv och gör det som jag känner för just då. Är envis med ändå medgörlig. Älskar att träffa nya spännande människor. Älskar att känna lugnet även fast det är riktigt svårt att hitta tid till de.

Saker jag hatar.
FÖTTER!
Läsa böcker.
All mat som kommer från vattnet, med undantag för kaviar och findus fiskpinnar. Är det orangea ströbrödet borta måste ja slänga pinnen.
Tråkiga människor.
Själviska människor.
Broccoli.
Alla dessa matprogram.

Saker jag gillar.
När de händer saker runt om mig.
Överraskningar.
Tacos.
Mysa.
Renbäddad säng.
Äventyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0