Take over control

Av någon konstig anledning har jag fått ny energi! Vet inte om de är för att det äntligen är skinande rent här hemma, om jag lyckats gå ner några, eller om att jag ska ner till mamma nästa vecka och få komma bort!
Härligt är det iallafall och hoppas det håller i sig. Sen nu i helgen blir det en hel nykter helg, har gjort en plan för att den ska genomföras och lyckas. Hoppas bara att det inte blir en spricka i planen.

Ska alldeles strax bege mig iväg till sporthallen och plåga små grabbarna en stund. Vi var ju och spelade innebandy cup i Umeå förra veckan, mötte andra 94 lag som spelar serie. Vi vann inte cupen komme sist men de är ju inte så konstigt i och med att vi bara spelat med varandra i ett halvår så jag är riktigt riktigt nöjd över deras prestationer! Och är jätte stolt över pokalen vi fick för fair-play! Det bevisar att vi lärt ut dem ett shysst spel! Så all cred till killarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0