Hur kunde de bli såhär?

Är sjuk, längesen jag var sjuk. Har ingen som helst ork i kroppen, det snurrar i huvudet om aldrig förr, är illamående samt tätt i näsan. Hur kunde de bli såhär? Har det med vår vädret att göra månne? Imorse ringde jag till the boss och sjuk anmälde mig, kändes helt ärligt som att jag skulle dö. Huvudet var typ 30 kilo tungt och dunkade som aldrig förr. somnade om jag vaknade vid fem, tyngden var borta med näsan är lika  jävla tätt och de känns på ett ungefär som att jag suttit och ridit en tjur hela natten, blivit av kastad och slängt mig upp på nytt igen.

Blir att ligga hemma hela kvällen och jag ska inte klaga heller. Är rätt skönt de ibland med. Däremot har jag ett litet dilemma, ska ju och pierca mig på söndag och vet inte riktigt hur jag ska ta mig dit. Må gudarna vara med mig och tvinga mig inte till att Lotta och Carro ska måsta göra piercingen åt mig! För er som då undrar vad jag ska pierca ska ja göra de i mitten på överläppen, kommer bli awesome! :)

Kommentarer
Postat av: Rut

Medusa äger! :D

2011-03-04 @ 19:33:00
URL: http://jagheterrut.blogg.se/
Postat av: Rut

Medusa äger! :D

2011-03-04 @ 19:33:07
URL: http://jagheterrut.blogg.se/
Postat av: carro e

Men kom igen gumman.... hips vips har vi piersat dej... det gör bara ont en liten ...stund =) hihi

2011-03-04 @ 19:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0