Jag brände din bild

Är så sjukt less allt, kan de kanske ha att göra med att jag jobbar eftermiddag i veckan. Träffar typ ingen och när jag kommer hem är de så sent att ingen vill göra nå. Kommer hem till en ångestfylld lägenhet som totalt har rasat ihop och orkar absolut inte göra något åt de. Det enda som händer är att tankarna far och flyger överallt om absolut inget vettigt. Är glad över saker som händer omkring mig nu samtidigt som jag är ledsen och arg över saker som redan hänt. Ge mig snälla de där jobbet så jag kommer ifrån denna håla. Orkar ärligt talat inte en sommar här till. NU vill jag också ta tag i mitt liv och göra något roligt och spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0