Huvudstad, här är vi!



Igår lämnade jag och Ann Malå för Stockholm. Har varit en rätt tuff vecka med resfeber och att lämna dem andra två kvar. Men nu är vi framme och har installerat oss i lägenheten. MYS! Imorgon ska vi utforska lite och se vad man kan hitta för skoj. Kommer att bli en bra sommar och jag vet att jag kommer att trivas som fisken i vattnet.

Tåget blev även försenat tre timmar igår under natten, men de får vi ju igen på resegarantin. Har aldrig gillat liggplats och igår hade vi de. Att böka sig upp i mitten slafen med saker och sen få av skor, jacka och lägga sig till rätta var inte de smidigaste jag gjort. Och att sen höra dem snarka och göra läten av sig var inte heller så uppskattat. Men jag somnade tillslut! Men ska jag åka tåg igen ska jag definitivt ha sittplats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0