kråkan är klumpig och kraxande svart

Gick bra med dem ärenden jag hade, så nu ska jag bara vänta in Ann när hon kommer hem från jobbet. Vill ha sällskap till boa.

Det är så jävla lustigt att åka tunnelbana ibland, de är alltid någon som är lite konstig och ska göra ett väsen av sig och självklart ska dem sitta brevid en. Och tittar man då upp kan de vara någon som tittar på en med medkänsla. Typ som att "stackars dig". Haha måste ändå säga att ibland kan de vara riktigt underhållande!


Nu till något helt annat, klicka på bilden för att höra en riktigt bra låt. Om man gillar svensk alternativ/konstnärlig musik, kalla de vad ni vill de är bra skit iallafall. Ulven min kära vän introducerade mig lite kan man väl säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0