back on track.

Har tagit mig själv i kragen och faktiskt börjat leva igen haha. Låter som att jag varit deprimerad, så är det självklart inte. Däremot kan jag medge att jag varit en sjukt tråkig människa att umgås med. Har mest jobbat och när jag varit ledig har jag sovit. Så har det väl varit mest hela sommaren sen jag kom hem från Stockholm. Har bott i Setsele mesta tiden, umgåtts med familjen. Låter tråkigt va? Men de har faktiskt varit otroligt skönt! Men nu har jag som sagt tagit mig i kragen, och kanske ska jag ta och börja om att skriva på bloggen då de är en del som klagat över att jag inte längre har uppdaterat på ett par månader. Har hänt en hel del kan jag säga. Dock ingenting som jag har tänkt del ge er än.

Any how! Talludden i helgen, har ju inte varit där nånting i sommar så det ska bli roligt att fara dit faktiskt! Och vi ska åka buss imorgon precis som förra året. Det var så jäkla roligt förra gången att åka buss så de är det helt klart värt även denna gång!


Kommentarer
Postat av: ylwawiie

Tjohoooo blogga på :D

2011-08-26 @ 17:17:00
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0