Kyssar och tack men nu måste jag gå

Då jag vet att jag gjorde allt jag kan, ger jag mig rätten att ge upp!



Jag kanske ska förklara.
Sthlm är inte vad jag hade hoppats på. Jag van trivs, känner mig helt enkelt inte hemma. Och har man försökt och ingenting händer kan man inte göra så mycket mer. Jag tar tåget imorgon kväll och på söndag morgon är jag hemma i Malå igen. Can't wait! Ska bli så otroligt skönt att få komma hem igen. Träffa alla underbara vänner som är där. Under tiden här kan jag helt klart säga att jag underskattar er. Behövs nog ibland en sån här förändring för att inse vilka fina vänner man har och hur rädd man ska vara om dem.

Nej, nu ska jag fortsätta packa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort av dig att erkänna att du inte trivs och att du underskattat dina vänner. Det gör att du kan återvända till Malå med huvudet högt. Stor Kram, välkommen tillbaka.

2011-06-18 @ 13:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0